vrijdag 3 februari 2012

Weer nieuwe kaarten

Hoi Allemaal,
Weer een paar nieuwe kaarten. Mijn zoon is ziek dus ik ben lekker aan het knutselen geweest. Het is een minder leuke reden maar wel leuk om nu dingen te doen.


Bovenstaande kaart heb ik gemaakt met de nieuwe mallen van Nellie Snellen erg leuk zo de bloemetjes al moet ik het zelf zeggen.


Dan een kaart lekker met hobbydots.


Hartelijk Gefeliciteerd kaart met een embossing.


Een sterkte kaart met hobbydots.


Een dochter. Deze heb ik even geborduurd tussen alles door.

Dit waren ze weer.

Ik zie wel wat jullie er van vinden.


Groetjes en een fijn weekend vanuit een witte polder,

Joke



3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten Joke, je bent weer lekker aan de hobby geweest.
    Hoop dat je zoon weer wat beter is.

    Fijn weekend, groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi Joke en die embossingmal wil ik ook ,wat een mooie is het.
    En je zoon is alweer beter.
    Groetjes Sietie,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sietie,
      Welke embossingmal bedoel je?????? Anders kan ik er wel uit embossen voor je en opsturen.

      Gr. Joke

      Verwijderen