dinsdag 6 maart 2012

Nieuwe creaties

Hoi Hoi allemaal,

Leuk dat jullie even komen kijken. Nieuwe volgers welkom en leuk als je een berichtje achter laat.Ben nu al enige tijd bezig om de foto's erop te krijgen maar op 1 of andere manier ga dat vandaag niet zo makkelijk. Als het niet lukt dan komen ze allemaal appart maar ga proberen of het wel zo kan, zoals ik dat wil

25 jaar getrouwd. Deze heb ik gemaakt voor een bekende van ons en die had hem op gestuurd.
Reactie was erg leuk!!!!!!!!! Dankje wel.

Een simpele kaart. Hartelijk Gefeliciteerd met alleen een mal voor het gras aan de onderkant en een leuk 3 d plaatje. Deze was even makkelijk tussendoor.


Een dochter. Echt leuk met roze....

Hieronder een kaart met veel blauw (echt mijn kleur)

Dit waren ze weer voor deze keer.




Ik zie uit naar jullie reacties.


Gr. Joke





















3 opmerkingen:

  1. zo, wat ben jij lekker aan 't freubelen geweest.
    Je kaarten zijn erg mooi geworden.
    Vooral hhet hart, heel mooi, komt me een beetje bekend voor (haha).

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaarten heb je gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaarten heb je gemaakt.
    Stuk voor stuk even mooi.

    Groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen