vrijdag 31 januari 2014

Opkikker/bemoediging

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik de nieuwe volgers van mijn blog hartelijk welkom heten!!
Leuk dat jullie een kijkje komen nemen.
Hoop dat jullie nog vaak langskomen en een reactie achter laten als het mogelijk is...
Altijd leuk!!!!!!!

Dan nu de kaarten.....
Deze keer allemaal heel speciaal....

De opkikker is voor mijn vriendin... helaas gaat het nog niet zo lekker dus een opkikker kan ze dan wel gebruiken.

Dan heb ik nog een vriendin die niet lekker in haar vel zit, ook voor haar een kaart ter bemoediging.

En dan als laatste nog een kaart ter bemoediging, deze is bestemd voor een vriendin van een vriendin van mij... jaja hoe omschrijf je dat .....
Kortom 3 kaarten voor mensen met moeite en verdriet!!!
Laten we ook hen niet vergeten!!!!!!!!!!!!!!!
Groetjes en tot de volgende blog!!!!!!
Joke



2 opmerkingen:

  1. hoi joke wat een bemoedigende mooi teksten heb je op deze mooie kaarten gezet heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten Joke,
    En wat is de achtergrond van de tweede kaart goed gelukt.
    Groetjes en een fijn weekend,

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen